fredag 15 mars 2019

Northofswedens foton

Och så har jag hittat till North of Swedens vackra fotolab på Flickr. Värt att betrakta när man bara vill fly från marsvinterns stillastående till snygga foton från här och andra länder. En god fotograf.

Här är den sagoaktiga bilden från skogiga höjder i Japan som, liksom alltid, gömmer ett tempel.
https://www.flickr.com/photos/northofsweden/5212085789/

Och här är ett fågelberg från Cape S.t Mary i Kanada. Hämtat ur Lenas andra fotoblogg:
http://northofswedenphotography.blogspot.com/



2 kommentarer:

  1. Nämen, tack, Gabriella! Och jag som inte har besökt dig på jättelänge pga jobb, fuktskadad lägenhet och annat elände, samt ett och annat glädjeämne, också. Däremot har jag tänkt på dig ibland. Nu sitter jag och har tråkigt på mitt tråkiga jobb och gjorde äntligen slag i saken. Och så detta! Å, så glad jag blev!

    SvaraRadera
  2. Roligt att du dök upp igen ur vinterskuggan. Och snällt sagt att du tänkt på mig. Allt gott/ Gabrielle

    SvaraRadera